sobota, 14 stycznia 2012

Wywiad z panem Michałem Matrasem


1. Kim z zawodu Pan chciał zostać w dzieciństwie?


2.Co skłoniło Pana, aby zostać nauczycielem?

Skłoniło mnie to, że zawsze lubiłem pomagać i uczyć innych. Podjąłem dobrą decyzję, ponieważ praca
z młodymi ludźmi sprawia mi wiele radości i daje satysfakcję.

3.Co chciałby Pan zmienić lub wprowadzić do naszej szkoły?

Wydaje mi się, że w naszym gimnazjum nie trzeba wiele zmieniać. Uważam, że uczniowie są raczej grzeczni na lekcjach.J Jedyną rzeczą, którą chciałbym wprowadzić, jest monitoring. Przydałby się na korytarzach,
na podwórku i przy rowerach, żeby sprawdzać, czy nic złego się nie dzieje. Na pewno wszyscy czuliby się wtedy bezpieczniej.

4.Czy myślał Pan o tym, żeby uczyć się jeszcze jednego języka?

Myślałem o tym, a także to realizuję. Uczę się niemieckiego i myślałem nawet o pójściu na studia w tym kierunku. Być może będę kiedyś uczył również tego języka.

5.Jaki jest Pana ulubiony zespół muzyczny?

Nie mam jednego ulubionego zespołu muzycznego. Słucham raczej mocniejszej muzyki – rocka, metalu. Lubię zespoły, w których grze słychać brzmienia gitary basowej – Iron Maiden czy Black Sabbath. Ponadto lubię słuchać techno i hip-hopu.


                                                             Dziękuje za wywiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz