niedziela, 16 grudnia 2012

MAM NADZIEJĘ, ŻE…, CZYLI O OCZEKIWANIACH PIERWSZAKÓW


Data 3 września 2012 r. była dla ponad pięćdziesięciu uczniów klas pierwszych jedną
z ważniejszych w ich życiu… Nowa szkoła, nowi nauczyciele, nowe koleżanki
i koledzy, nowe przedmioty… Jak to będzie?- to pytanie zadawał sobie
w duchu niejeden ze świeżo upieczonych gimnazjalistów…
Jednocześnie większość z nich
  przestąpiła próg nowej szkoły z pewnymi oczekiwaniami…  
Jakimi? Przeczytajcie poniżej.


                Rozpoczęłam naukę w gimnazjum z myślą, że poszerzę swoją wiedzę ogólną.

 Pomoże mi ona dobrze zdać egzamin końcowy. Na razie nie mam szczególnych zainteresowań, 

ale mam nadzieję, że w miarę upływu czasu będę mogła odkryć nowe pasje. Być może nieznana 

mi dziś biologia czy geografia ujawni przede mną ciekawy świat. Chciałabym polubić i zrozumieć 

matematykę, z którą w szkole podstawowej miałam problemy. Szkoła to nie tylko nauka, 
ale też zabawa i rozrywka. Liczę na interesujące klasowe wycieczki, dzięki nim zwiedzę ciekawe miejsca.

Agnieszka

Kontynuując edukację w kolejnej szkole, chcę zdobyć jak najwięcej wiedzy 

i umiejętności. Postanowiłam uczestniczyć w dodatkowych lekcjach i wybranych kółkach 

zainteresowań. Chciałabym aktywnie uczestniczyć w życiu klasy i całej szkoły.

 Moim marzeniem jest poznanie nowych koleżanek i kolegów, z którymi znajdę wspólny język. 

Mam nadzieję, że moja nauka w gimnazjum będzie przebiegać bez większych trudności i problemów. 
Zakończę ją dobrze zdanym egzaminem.

                                                   Monika

                Jako uczennica gimnazjum liczę na swobodną i przyjazną atmosferę w szkole. 

Ważne dla mnie jest też to, aby to miejsce było bezpieczne. Cieszyłabym się, gdyby nauczyciele 

byli sprawiedliwi i wyrozumiali. Wtedy chętnie uczestniczyłabym w zajęciach dodatkowych.  

Chciałabym pojechać na wiele ciekawych i pasjonujących wycieczek. Pragnę również, aby moja 

klasa była zintegrowana. Marzę o tym, by realizować tu swoje pasje. Myślę, że czas spędzony 
w tej szkole w przyszłości będę dobrze wspominać.

                                                                                                                                                  Edyta

                Liczę na nowe znajomości z rówieśnikami. Chcę również dobrze spędzać tu czas. 

Istotna jest też atmosfera. Mam nadzieję, że będę się tu świetnie i bezpiecznie czuła. 

                                                                                                                                                   Wiktoria


                Mam nadzieję, że będziemy jeździć na interesujące wycieczki.
 Chciałbym, by 
w szkole były organizowane zawody sportowe i ciekawe zajęcia dodatkowe.
Cieszę się, że wybrałem to gimnazjum. Chciałbym, by nauka w nim była lekka, łatwa i przyjemna
J             

                                                                                                                                                   Igor



                Chciałbym, aby nauczyciele w gimnazjum byli wyrozumiali i w ciekawy sposób przekazywali nam wiadomości.
 Liczę na to, że nie będą nam robić zbyt wielu kartkówek 
i sprawdzianów, co przysparza nam niepotrzebnych stresów.
Sądzę, że nasza wychowawczyni będzie miła i razie potrzeby będzie nas wspierać.
Byłbym zadowolony, gdyby szkoła była wyposażona w wiele różnych pomocy naukowych.
Mam nadzieję, że na lekcjach wychowania fizycznego będziemy grać w różne gry zespołowe,
przede wszystkim w piłkę nożną.

Eryk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz