niedziela, 16 grudnia 2012

Wywiad z przewodniczącą szkoły – uczennicą klasy IIb, Kingą Adamską




Dziennikarz: Jakie są Twoje zainteresowania?
Kinga:  Hmm... Jazda na rolkach, koszykówka i oczywiście… zakupy.
D: Co lubisz robić w wolnym czasie?
K: Spotykać się z przyjaciółmi, słuchać muzyki, chodzić po sklepach.
D: Jak, Twoim zdaniem,  powinna wyglądać szkoła marzeń?
K: W mojej szkole marzeń byłyby szafki dla uczniów i basen.
Na pewno uczniowie mieliby  mniej lekcji i mogliby korzystać
 z różnorodnych kółek zainteresowań.
D: Jak czujesz się w naszej szkole ?
K: Raczej dobrze, mam dużo koleżanek i kolegów.
D: Co skłoniło Cię do startowania w wyborach?
K: W sumie to nie chciałam, ale Pani Gajda mnie przekonała J
D: Pełnienie funkcji przewodniczącej szkoły wiąże się z licznymi obowiązkami.
Które z nich będą dla Ciebie trudne do wypełnienia?
K: Nie wiem. Nie myślałam o tym, ale samo reprezentowanie szkoły to wyzwanie.
D: Co najchętniej zmieniłabyś w naszej szkole ?
K: Przydałaby się większa sala gimnastyczna, szafki dla uczniów.
Wprowadziłabym tydzień bez sprawdzianów, kartkówek i odpytywania.
J
D: Dziękuję za udzielenie wywiadu.


                                                                                         Wywiad przeprowadziły:

                                                                                        Dominika i Marcelina

                                                                                                                      

                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz