Jak co roku
redaktorzy „Gimgazetki” przeprowadzili ankietę wśród uczniów klas pierwszych
dotyczącą ich wrażeń po kilku tygodniach pobytu
w naszej szkole. Poniżej prezentujemy efekty naszej pracy… Warto przeczytać…
w naszej szkole. Poniżej prezentujemy efekty naszej pracy… Warto przeczytać…
Pierwszoklasiści odpowiadali
na następujące pytania:
1. Czy dobrze czujesz się w
naszym gimnazjum?
2. Co podoba się Tobie w
naszym gimnazjum?
3. Co chciałbyś zmienić w
naszej szkole?
4. Czy jesteś zadowolony ze swojej nowej klasy?
5. Jakie lekcje podobają Ci
się najbardziej?
6. Czy Twoim zdaniem
nauczyciele są zbyt wymagający?
Z
radością stwierdzamy, że zdecydowana większość jest zadowolona
z nowego otoczenia, do gustu przypadł im też podział klas. Nieco gorzej u naszych byłych „Kotów” jest z czytaniem ze zrozumieniem – sporo osób na pytanie: „Co podoba Ci się
w naszym gimnazjum” udzieliło odpowiedzi „tak/nie”, co niekoniecznie nas satysfakcjonuje. Apelujemy do polonistek o pracę nad tą jakże cenną umiejętnością!:)
z nowego otoczenia, do gustu przypadł im też podział klas. Nieco gorzej u naszych byłych „Kotów” jest z czytaniem ze zrozumieniem – sporo osób na pytanie: „Co podoba Ci się
w naszym gimnazjum” udzieliło odpowiedzi „tak/nie”, co niekoniecznie nas satysfakcjonuje. Apelujemy do polonistek o pracę nad tą jakże cenną umiejętnością!:)
Okazało
się, że w naszej szkole szczególnymi względami uczniów cieszy się przede
wszystkim świątynia kalorii i słodkości wszelkiej, potocznie zwana także
„szkolnym sklepikiem”. Wskazówka – miejsce łatwe do zlokalizowania po niosących
się wokół niego jękach i zbiorowych modłach pod hasłem przewodnim: „Daj na krechę”. Następnymi wymienianymi w plusach obiektami są boisko i sala
gimnastyczna (nikt nie wyszczególnił bieżni!). Pierwszoklasiści za to chętnie
podpisaliby się pod zmianą naszego ciała pedagogicznego (zalecamy kierowanie
się powiedzeniem: „Szanuj nauczyciela swego, możesz mieć gorszego”), parę osób
wyraziło chęć odświeżenia wyglądu
szkolnych pracowni (niektóre dialogi w klasie nr 17 są warte zachowania,
serio)
i wstawienia zamków w kabinach szkolnych toalet (ambitnie). Pojawił się też pomysł wydłużenia przerw kosztem czasu lekcyjnego – jesteśmy pewni, że to przypadłoby wszystkim do gustu.
i wstawienia zamków w kabinach szkolnych toalet (ambitnie). Pojawił się też pomysł wydłużenia przerw kosztem czasu lekcyjnego – jesteśmy pewni, że to przypadłoby wszystkim do gustu.
W czołówce
ulubionych zajęć pojawił się francuski, ustępując jedynie lekcjom
j. polskiego i wychowania fizycznego.
j. polskiego i wychowania fizycznego.
Uczniowie uważają też, że
nauczyciele są zbyt wymagający. Cóż, chyba w końcu trzeba będzie zacisnąć zęby i po prostu… zacząć się uczyć…
Dziękujemy za wypełnienie ankiety i życzymy młodszym kolegom pomyślnej
i efektywnej integracji z podręcznikami!
Dziękujemy za wypełnienie ankiety i życzymy młodszym kolegom pomyślnej
i efektywnej integracji z podręcznikami!
Gemma
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz